Dag 4 Miami - Reisverslag uit Burlingame Island, Verenigde Staten van Anjo Lisa Jenna Martens - WaarBenJij.nu Dag 4 Miami - Reisverslag uit Burlingame Island, Verenigde Staten van Anjo Lisa Jenna Martens - WaarBenJij.nu

Dag 4 Miami

Blijf op de hoogte en volg Anjo Lisa Jenna

05 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Burlingame Island

Vandaag heerlijk uitgeslapen. Dat hadden we wel verdiend vonden we zelf. Rond 10.00 uur werden we wakker en we hebben het tot 15.00 uur rustig aan gedaan. Lisa is naar het zwembad gegaan en heeft heerlijk gezwommen en liggen zonnen. Jenna en ik zijn op de kamer gebleven. Lekker liggen lezen en ff een Starbucks gehaald. Dat leest altijd lekkerder. Haha.

Rond 15.00 uur zijn we met de auto naar de Sawgrass Mills Mall geweest. Je weet niet wat je ziet. Rond de 350 winkels. Een walhalla voor shop-a-hollics zoals wij. We zouden maar hooguit 2 uur gaan maar uiteindelijk rolden we rond 21.00 uur de Mall uit. Giga moe maar toch wel voldaan. En, het belangrijkste, veel gezien maar weinig gekocht. Wel hebben we een nieuwe koffer gekocht want met 2 koffers redden we het vanaf nu echt niet meer.

Op de terugweg nog ff bij de Mac langs gegaan. Jaja onze 1ste hamburger in Amerika is een feit. Bleek een niet zo frisse tent waar we achteraf beter niet hadden kunnen stoppen. De beveiliging liep daar met een revolver in z'n holster rond. Dus snel ons eten opgegeten en onze weg vervolgd naar het hotel.

Nu hebben we net onze koffers gepakt want morgenvroeg vliegen we om 10.08 uur naar onze volgende stop op onze roadtrip, Pensacola. We moeten 2 uur van te voren aanwezig zijn en de auto moet ook nog ingeleverd worden. Jammer genoeg moeten we afscheid gaan nemen van onze fijne auto maar op Pensacola airport zal ongetwijfeld een nieuwe fijne auto klaar staan voor ons.

Ook nemen we met pijn in het hart afscheid van ons hotel. Wat een super verblijf is dit geweest in het InterContinental Hotel. Een echte aanrader.

De wake-up call komt om 6 uur dus we gaan zo slapen.

Welterusten en wordt vervolgd......

Lisa, Jenna en Anjo

• 05 Augustus 2015 - 14:57

Linda:

Ik en Marlinka missen jullie wel hoor!!