Dag 3 Miami - Reisverslag uit Burlingame Island, Verenigde Staten van Anjo Lisa Jenna Martens - WaarBenJij.nu Dag 3 Miami - Reisverslag uit Burlingame Island, Verenigde Staten van Anjo Lisa Jenna Martens - WaarBenJij.nu

Dag 3 Miami

Blijf op de hoogte en volg Anjo Lisa Jenna

03 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Burlingame Island

Na de koffers weer ingepakt te hebben was de tijd gekomen om Key Largo te verlaten en terug te gaan naar Miami.

Onze volgende stop het Intercontinental Hotel in Downtown Miami. Een verzoekje op deze roadtrip van mij (Anjo). Dit was het hotel waar ik met Arno ook altijd kwam als we in Miami waren. Ja, zelfs op deze trip gaat Arno mee.

De meiden vroegen me, hoe ziet het hotel er in Miami uit en is het luxer als het hotel in Key Largo. Op zich was het hotel in Key Largo goed en was er niks mis mee maar beperkte luxe. Ik zei volgens mijn herinnering wel maar we zien het wel als we eraan komen.

Nou laat ik het zo zeggen m'n herinnering was er niks bij. Superdesuperdesuper de luxe. Valet parking tussen allemaal Ferrari's, Lamborgini's, vette Porsches en ander mooi speelgoed voor rijke mensen. Haha. Bij de receptie bleek de manager van de receptie een Hollandse dame te zijn, die het wel erg prettig vond om weer ff Nederlands te praten, dus een prima, zeg maar gerust een super kamer, op de 19de verdieping, met het uitzicht op Miami Beach, the docks waar de cruiseschepen aanmeren en de zee was het resultaat. Jaja wij realiseren ons dat we geluksvogels zijn. Als ik er bij na denk denk ik dat Arno hier ook stiekem een hand in moet hebben gehad. Hihi.

Na een uurtje op de kamer te zijn geweest met een starbucks (zit in ons hotel) hebben we de valet parking gebeld en toen we beneden kwamen stond onze bolide klaar om te vertrekken. Jaja het is afzien. Dat realiseer ik me.

Het doel was Miami Beach. Na wat rond gecruised te hebben op Ocean Drive, en alle highlights van Miami Beach gezien te hebben, hebben we de auto geparkeerd en werd het tijd om het shopping gedeelte van Miami Beach te ontdekken. Teveel leuke en hippe winkels met de meest uiteenlopende kleding en gekke dingen. Maar natuurlijk ook de GAP, Forever 21, American Eagle, Victoria Secret, enz enz. De meiden kwamen ogen te kort maar hebben zich behoorlijk ingehouden. Het geld brandde maar bleef in de pocket. We hebben ieder 1 ding gekocht en daar bleef het bij.

Inmiddels was het etenstijd. Dit keer gegeten bij TGI Friday. Een super leuk restaurant waar we lekker chickenwings en ribs gegeten hebben. Nadat de buik vol was nog ff naar the beach. Dat mag je niet missen als in Miami Beach bent. En ja het is net als in de film. Hihi. Heerlijk op het strand gelopen en op het strand zitten kijken naar een super mooie zonsondergang.

Het was weer een mooie dag. Wat hebben we het tot nu toe toch getroffen. Moe maar voldaan. Het was weer een lange dag. Nu samen met Lisa aan een biertje en Jenna aan een lekkere cocktail die we onderweg hebben gekocht. Ook die hebben ze instant. Jaja this is America.

Nog een speciaal bericht aan Linda: hopelijk missen jij en Marlinka ons niet te veel, tot dat we weer thuis zijn kunnen jullie onze verslagen volgen natuurlijk!

Welterusten en wordt vervolgd.....

Lisa, Jenna en Anjo

• 04 Augustus 2015 - 08:37

Frank En Meraldi:

Wauw!!!! Dat is de juiste weergave van jullie vakantie denken we.
    Heb gisteren al wat foto's gezien en helemaal te gek!!

• 04 Augustus 2015 - 09:13

Loes:

Goh wat hebben jullie het toch slecht zeg!!!
    Fae vraagt iedere dag, mama is Lisa er nu weer? Dus Lisa, volgende keer blijf jij bij Fae en offer ik me wel op om mee te gaan op reis ;-)
    Dikke kus voor jullie!