Dag 5 Pensacola - Reisverslag uit Pine Forest, Verenigde Staten van Anjo Lisa Jenna Martens - WaarBenJij.nu Dag 5 Pensacola - Reisverslag uit Pine Forest, Verenigde Staten van Anjo Lisa Jenna Martens - WaarBenJij.nu

Dag 5 Pensacola

Blijf op de hoogte en volg Anjo Lisa Jenna

05 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Pine Forest

Vanmorgen kregen we een wake-up call om 06.00 uur. Lisa schrok zich helemaal wezenloos van de telefoon die afging. Moest er stiekem wel om lachen. Jenna heeft finaal door het, naar onze mening, superharde geluid van de telefoon heen geslapen want toen ze 5 minuten later wakker werd was haar eerste reactie.... nou die wake up call is ook te laat. Waarna Lisa en ik niet meer bijkwamen van het lachen.

Ik begon toch te twijfelen over de vertrektijd van het vliegtuig dus ik keek nog ff op de tickets en zag dat we ipv 10.08 uur om 09.20 uur vertrokken. Dat was ff schrikken maar gelukkig hadden we alles vorige avond al gepakt dus we konden snel vertrekken richting vliegveld.

Met weemoed afscheid genomen van het InterContinental Hotel om verschillende redenen. Wat een super verblijf is dit geweest. Blij dat we toch voor dit hotel gekozen hebben.

Op het vliegveld kregen we bij het inchecken weer wheelchair service en konden weer als VIP's overal langs. Prima geregeld. We vlogen met American Eagle naar Pensacola. Een vlucht van anderhalf uur en het tijdsverschil is hier nu 7 uur vroeger dan in Nederland.

Een prima vlucht gehad met wel een hele speciale behandeling van de steward aan boord. Aardige man die ons van alles toe stopte. De hele vlucht kwam hij ons weer opzoeken en we hebben mooie gesprekken gehad. Als laatste gingen we het vliegtuig uit en de selfie's met de steward werden gemaakt. Selfie's .... zeiden de piloten tegen de meiden. Dat willen wij ook. Dus de meiden de cockpit in en de selfie werd gemaakt.

Wheelchair service stond weer klaar en de VIP treatment kon weer beginnen. Koffers opgehaald en hup naar de autoverhuur. Onze mid-size car hadden ze niet op dat moment dus we kregen een SUV Nissan Murano. Zes klassen hoger als wat we geboekt hadden. Heel blij. En niks bijbetalen. Terwijl ze 5 minuten daarvoor nog aan mij had gevraagd of ik wilde upgraden met de auto. Die SUV koste MAAR 11 dollar per dag erbij. Dat wilde ik niet en toen bleek dat ze onze auto niet hadden kregen we hem zo mee. Hihi dat zijn toch weer 11 dollars per dag bespaard en dat zijn toch weer bijna 6 woppertjes of een bijna halve tank benzine. Over benzine gesproken. Daar kan Nederland nog eens wat van leren. Voor 29 dollar je tank vol!! Das een genot bij het afrekenen.

Het hotel was snel gevonden en een mooie kamer in een rustig hotel vrij dicht bij de snelweg. Daar heb je overigens helemaal geen last van.

Lekker wat gerelaxt op de kamer en nog wat boodschappen gedaan want op de kamer hebben we een koelkast en we verblijven hier 3 nachten. Verder een rustige avond gehad, we hebben lekker liggen lezen onder het genot van een drankje en tegen 22.00 uur hebben we het licht uit gedaan.

Welterusten en wordt vervolgd.......

Lisa, Jenna en Anjo