Dag 2, The Florida Keys - Reisverslag uit Bayside Inn Key Largo, Verenigde Staten van Anjo Lisa Jenna Martens - WaarBenJij.nu Dag 2, The Florida Keys - Reisverslag uit Bayside Inn Key Largo, Verenigde Staten van Anjo Lisa Jenna Martens - WaarBenJij.nu

Dag 2, The Florida Keys

Blijf op de hoogte en volg Anjo Lisa Jenna

03 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Bayside Inn Key Largo

Na een nacht heerlijk geslapen te hebben zijn we om 10.00 uur met de auto op weg gegaan naar de Keys. Een eilandengroep ten zuiden van Miami.

Onze eerste stop was voor een ontbijt bij Subway. Nadat we een volle maag hadden kon ons doel voor vandaag The Florida Keys beginnen. Oja eerst nog ff snorkelsetjes gescoord want die mogen tijdens deze vakantie niet ontbreken. Een tocht van rond de 250 km naar Key West. The Florida Keys is een eilandengroep die door middel van bruggen aan elkaar verbonden zijn. Aan de ene kant de Golf van Mexico en aan de andere kant de Atlantische Oceaan. Aan de kant van de Golf van Mexico is het een National Park. Veel onbewoonde eilandjes, tenminste zonder mensen, mangrovebossen en veel water.

Onderweg een stop gemaakt om de meiden hun 1ste ervaring met Walgreens te laten ervaren. Walgreens is een soort Kruidvat maar dan BIG. De oh's, dat ken ik van tv, moet je hier kijken en omg's waren niet van de lucht. Gelukkig had ik de creditcard want anders was onze auto overbeladen geweest. Wat heb ik gelachen en wat hebben we een lol gehad.

Afijn na een uur in Walgreens zijn we verder gereden want ons doel was toch echt Key West. Daar aangekomen hebben we door Key West gecruised. Een mooi stadje met veel, heel veel toeristen en de nodige shops. We hadden in ons boek over Forida (thnx Barbara) gelezen over een super mooi strand en daar wilden we ook naar toe. Na de lange autorit waren we daar wel aan toe. De weg gevraagd en snel was dat mooie strand gevonden. Nou na een flinke koele duik in de Atlantische Oceaan moesten we behoorlijk lachen. Dachten wij een koele duik te maken bleek de Atlantische Oceaan toch niet zo koel. Het water was lauw maar we hadden in de Atlantische Oceaan gezwommen dus die kon ook weer van de bucketlist af.

Na een paar uur hadden we voor vandaag genoeg aan ons kleurenschema gewerkt en we kregen honger dus een avondmaaltijd was ons volgende doel. We hadden sushi als doel en er bleek, volgens mensen op het strand, een super sushi tent te zitten in Key West. Nou die mensen hadden niks te veel gezegd. Lisa een Sweet en Sour schotel en Jenna en ik aan de sushi. Het eten was super en met een volle maag zijn we weer terug naar Key Largo gereden.

Nu zitten we in een bar bij het hotel een drankje te drinken. Ik m'n 1ste biertje en de meiden een alcohol vrije cocktail. Tja, Amerika hè, geen alcohol onder de 21.

Morgen vertrekken we weer richting Miami ons volgende doel op onze roadtrip.

Welterusten en wordt vervolgd.......

Lisa, Jenna en Anjo

• 03 Augustus 2015 - 07:43

Mary:

Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen!
    Geniet van jullie vakantie! Xxx

• 03 Augustus 2015 - 10:26

Rob:

Leuk hoor jullie zo volgen! Geniet ze!