Dag 1 Vertrek in Dusseldorf naar Miami - Reisverslag uit Bayside Inn Key Largo, Verenigde Staten van Anjo Lisa Jenna Martens - WaarBenJij.nu Dag 1 Vertrek in Dusseldorf naar Miami - Reisverslag uit Bayside Inn Key Largo, Verenigde Staten van Anjo Lisa Jenna Martens - WaarBenJij.nu

Dag 1 Vertrek in Dusseldorf naar Miami

Blijf op de hoogte en volg Anjo Lisa Jenna

01 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Bayside Inn Key Largo

De wekker liep om 04.00 uur af. Maar de wekker totaal niet gehoord. Gelukkig waren onze helden en chauffeurs Sander en Bas wel op tijd. Dus na ff aan de bel gehangen te hebben waren we snel klaar en kon ons avontuur via Dusseldorf naar Miami beginnen.

Na het inchecken werden we door onze persoonlijke begeleider met de rolstoel naar de gate geleid. Het heeft toch z'n voordeel om met krukken op vakantie te gaan. Geen lange rijen voor de douane en overal voorrang. Thnx Barbara van Heumen. Dat had je prima geregeld. We voelden ons echte VIP's. Haha.

In Miami werden we bij de gate ook weer opgewacht door een begeleider die met een rolstoel klaar stond en de VIP treatment begon weer van voor af aan. Hij zette ons zelfs af bij de trein die ons naar de car rental bracht. Daar was het papierwerk ook snel geregeld en we mochten zelf onze auto uitzoeken. En we hebben een mooie gevonden. Een spiksplinternieuwe Chevrolet met 1500 miles op de teller.

Het avontuur kon beginnen. Via de starbucks (hoe kan het ook anders) en via Appelbee's, waar we heerlijk gegeten hebben zijn we nu aangekomen op onze 1ste stop. Key Largo.

De meiden hebben nog lekker ff gezwommen en nu liggen we moe op bed nog ff bij te praten van de indrukken van de 1ste dag.

Welterusten allemaal en wordt vervolgd.....

Lisa, Jenna en Anjo

• 02 Augustus 2015 - 10:14

Loes:

Lieve schatten heel veel plezier!!!

• 02 Augustus 2015 - 15:00

Frank En Meraldi:

Nu al leuk om te lezen. Laat staan wat we allemaal nog krijgen.
    We verheugen ons er nu al op!!!!
    Geniet!!!!!!

• 03 Augustus 2015 - 09:44

J.schuurmans:

vindt het leuk jullie verslag te lezen veel plezier kusjes oma.