Dag 9 Orlando - Reisverslag uit Tangelo Park, Verenigde Staten van Anjo Lisa Jenna Martens - WaarBenJij.nu Dag 9 Orlando - Reisverslag uit Tangelo Park, Verenigde Staten van Anjo Lisa Jenna Martens - WaarBenJij.nu

Dag 9 Orlando

Blijf op de hoogte en volg Anjo Lisa Jenna

09 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Tangelo Park

Vandaag geen wekker. Lekker uitgeslapen en pas laat wakker geworden. Het was een lange dag geweest gister en we moesten alle drie bijtanken. Dus een heerlijk relaxte dag gehad. Wederom hebben we een kingsize bed. Jenna ging erop liggen om ff te laten zien hoe groot. Haha. Giga groot.

Lekker gezwommen in het zwembad, wat gelezen, in de zon gezeten en verder helemaal niks.

Bij het zwembad hebben we een alligator alley met echte alligators. Zal daar nog wel een foto van maken de komende dagen.

Vanavond lekker gegeten bij Applebee's, nog ff bier, frisdrank en water gehaald in de supermarkt want daar waren we doorheen en nu lekker op de kamer.

Ik heb m'n koffer maar eens ff geordend want ruim een week uit een koffer leven heeft ook zo z'n nadelen. Op een gegeven moment is het een groot zooitje en kun je niks meer vinden. Maar nu wel weer.

Ook nog de was op de kamer gedaan want dat was ook nodig. Bijna geen schoon goed meer en nu ruikt de kamer heerlijk en hangt de was te drogen.

We hebben wederom een mooie kamer op de hoogste verdieping. De 14de. Hier blijven we 4 nachten. We hebben een prachtig uitzicht over een gedeelte van Orlando.

Morgen gaan we naar Kennedy Space Center ofwel Cape Canaveral. Maar daarover morgen meer.

Welterusten en wordt vervolgd.....

Lisa, Jenna en Anjo