Dag 8 Orlando - Reisverslag uit Doctor Phillips, Verenigde Staten van Anjo Lisa Jenna Martens - WaarBenJij.nu Dag 8 Orlando - Reisverslag uit Doctor Phillips, Verenigde Staten van Anjo Lisa Jenna Martens - WaarBenJij.nu

Dag 8 Orlando

Blijf op de hoogte en volg Anjo Lisa Jenna

08 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Doctor Phillips

De wekker liep om 08.30 uur af. De koffers verder ingepakt, gedoucht en vertrokken uit Pensacola. Vandaag gaan we via Destin naar Orlando en we hebben er zin in. Het wordt een echte roadtrip dag!!

In de auto hebben we ontbeten. Yoghurtjes en ontbijt spullen hadden we in de auto dus geen vet Amerikaans ontbijt voor ons.

De eerste bestemming van vandaag was Destin. Het ligt een anderhalf uur rijden van Pensacola richting Orlando.
Ze hebben daar een giga mooie outlet shoppingmall aan zee. Ik was daar ongeveer 8 jaar geleden ook al geweest en had daar goede herinneringen aan.

We hadden afgesproken dat we "gericht" zouden gaan shoppen en wisten wat voor winkels ze daar hadden en ieder had z'n boodschappenlijstje klaar. Haha. We zouden max. 2 uur daar blijven want we moesten nog een hele dag rijden naar Orlando. Nou das gelukt. Na precies 2 uur zaten we weer in de auto.

En net op tijd..... We zitten net in de auto op weg naar Orlando en het begint me toch te onweren en te hozen. Niet normaal. Ruitenwissers op de hoogste stand en ze konden het maar amper aan. Dus snelheid aanpassen en goed opletten. Na ongeveer 15 minuten was het weer over en hadden we weer stralend weer. Na een half uur nog zo'n giga regenbui met onweer gehad en de rest van de dag heeft gelukkig de zon geschenen.

We hebben onderweg verschillende keren gestopt en s'avonds een tentje opgezocht waar we een lekkere burger, onze 2de deze vakantie, gegeten hebben. Zelfs friet met gesmolten cheddar en stukjes gebakken bacon hebben we gegeten. Was nog lekker ook. Totaal geen calorieën hoor ;).

Onderweg nog ff getankt. Zelfs dat is een genot. 17,149 gallon voor 48 dollar en de tank is supervol.

Rond 23.30 uur kwamen we in Orlando aan en we verblijven in het International Palms Resort. Ingecheckt en snel naar de kamer. Iedereen is moe van een lange reis. We hebben vandaag rond de 600 miles gereden waarvan Lisa ook nog zo'n 250 miles achter haar naam kan zetten.

Een mooie dag geweest over Amerikaanse wegen. Leuk om dat ook een keer mee te maken maar geef ons toch maar de kortere afstanden.

Welterusten en wordt vervolgd.....

Lisa, Jenna en Anjo

• 09 Augustus 2015 - 21:53