Dag 7 Pensacola, Gulf Shores - Reisverslag uit Pine Forest, Verenigde Staten van Anjo Lisa Jenna Martens - WaarBenJij.nu Dag 7 Pensacola, Gulf Shores - Reisverslag uit Pine Forest, Verenigde Staten van Anjo Lisa Jenna Martens - WaarBenJij.nu

Dag 7 Pensacola, Gulf Shores

Blijf op de hoogte en volg Anjo Lisa Jenna

07 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Pine Forest

Vandaag ons opgemaakt voor een dagje strand en de ontmoeting met Silvia, Emiel, Sophie en Ben van de Burgt.

We hadden rond 18.00 uur met hen afgesproken omdat zij van New Orleans moesten komen. Zij kwamen naar de Gulf Shores omdat ze daar een appartement hebben gehuurd voor 5 dagen. De Gulf Shores ligt ongeveer 60 miles (1 uur rijden) van ons vandaan.

Lekker in de buurt van Gulf Shores aan het strand gelegen en weer flink aan ons (lees mijn want de meiden zijn al bijna zwart) kleurenschema gewerkt. De zee was niet zo helder vandaag en de rode vlag wapperde dus oppassen met in zee gaan. De meiden wilden heel enthousiast het water in maar bij de 1ste dode kwal die ze zagen drijven kwamen ze de zee de rest van de dag niet meer in. Mijn helden. NOT!! Ik moest er vreselijk om lachen, vooral om de gezichten erbij.

Verder een rustig dagje aan het strand geweest. Op een gegeven moment wilde Jenna dat ik foto's van haar maakte bij de kustlijn. De nodige foto's gemaakt en op een gegeven moment moest er gesprongen worden en ik moest foto's maken terwijl zij in de lucht sprong. Dat ging een aantal keren goed totdat er een paar Amerikaanse jongens voorbij kwamen en ook begonnen te springen en riepen "mam picture" met een grote glimlach op hun gezicht. Het was een komische situatie en we hebben er allemaal giga lol om gehad.

Tegen 17.45 uur richting de Gulf Shores gereden en na ff zoeken hadden we het paleisje waar Sylvia, Emiel en de kids verbleven snel gevonden. Het was een hartelijk weerzien.

Sylvia en Emiel en de kids ken ik van de hockeyclub. Sylvia heeft jaren in de TC jeugd gezeten en Emiel en ik zitten met nog een paar collega's in de Scheidsrechtercie. Toen we hoorden dat hun ook richting de US of A gingen en bleek dat we 1 dag redelijk bij elkaar in de buurt zaten werd het plan geboren om elkaar te gaan zien in de US of A.

Na ff hun appartement bewonderd te hebben gingen we met z'n allen uit eten. Een restaurant was al snel gevonden. En heerlijke avond met lekker eten en met een meer dan prettig gezelschap was het gevolg. Veel gelachen en gezellig gekletst en ook de kids hadden het super naar hun zin.

Na het eten wilde we nog wat gaan drinken en er was een tent in de buurt waar een ongelofelijke herrie (boxen op niveau max) vandaan kwam. Nou nieuwsgierig als we zijn wilde we dat wel eens zien. Het heette "The Hangout". We hebben nu met eigen ogen gezien hoe Amerika vrije tijd viert.

Zuipen, eten in wat wij vreetschuren noemen, en keiharde muziek. Van een Dj tot een afschuwelijke hardrockband waar we eigenlijk ook wel weer om moesten lachen. Overal moest je je ID laten zien want geen alcohol onder de 21.

Maar we waren met prettig gezelschap dus dat gaf niks en we hadden ogen en oren te kort om alles om ons heen te bekijken. Wat een lol hebben we gehad. Om 23.00 uur was de pret afgelopen en werd iedereen onder de 21 vriendelijk doch dringend verzocht om te vertrekken. We wisten niet wat we hoorden en zagen. Iedereen met kids onder de 21 vertrok en met dwingende woorden werden wij ook verzocht te vertrekken.

Zo kwam er abrupt een einde aan een gezellige avond. Na afscheid genomen te hebben zijn we weer richting Pensacola gereden.

Het was een super gezellige avond!! Sylvia, Emiel, Sophie en Ben thnx voor de gastvrijheid en de gezelligheid. Als we terug zijn zullen we het nog eens dunnetjes over doen!!

Welterusten en wordt vervolgd.....

Lisa, Jenna en Anjo

• 14 Augustus 2015 - 21:46

Linde Sliedrecht:

hallo meiden, leuk om jullie vakantieverhalen te lezen. Een hele mooie reis zeg. Ik hoor van oma dat jullie nu op weg zijn naar de everglads. Kijk uit voor de krokodillen hè. Veel plezier nog. Ik blijf jullie volgen.
    Groetjes Linde x